QR Code blog ini

QR Code

Sinergi

Photobucket

promosi Majalah SINERGI edisi ke-5

>> Thursday, May 05, 2011

Alhamdulillah..

Majalah SINERGI Edisi Ke-5 akan menemui pembaca tidak lama lagi..Edisi kali ini yang bakal meyentuh isu-isu istimewa bagi menyedarkan umat Islam mengenai racun yang rasanya manis namun membunuh umat kita. Pastikan anda salah seorang yang menyedari penyebaran racun tersebut. Ayuh bersama kita membantu melahirkan generasi rabbani profesional melalui ilmu, kefahaman dan kesedaran yang bakal kita sebar luaskan melalui wasilah pena.

Pendaftaran menjadi pengedar sah Majalah SINERGI masih terus dibuka..Begitu juga kemudahan belian individu yang akan terus sampai ke tangan anda, serta belian langganan yang kami sediakan, mahupun program wakaf Majalah yang ingin anda berikan. Dapatkan semua info di website rasmi kami di http://synergymedia.com.my/



haa...yang ditunggu-tunggu selama ini bakal menjelma tidak lama lagi! Majalah SINERGI edisi ke-5 bakal berada di pasaran. Quote kat atas tadi Abu Dzar copy and paste dari laman sesawang Synergi Media.

Ini pulak yang Abu Dzar tambah sikit;

Pastikan pembaca MeNtaDakiDaL tak ketinggalan untuk mendapatkan senaskah untuk bahan bacaan peribadi. I-A tak rugi beli, banyak manfaat yang dapat diambil dari majalah ini sejak dari edisi pertama lagi. Tambahan pula harganya tidak mahal, hanya RM3 senaskah.

Abu Dzar sebenarnya berkeinginan untuk menghantar artikel ke majalah SINERGI ni...rasa-rasanya artikel apa yang Abu Dzar sesuai tulis ye? Artikel pasal masalah umat ke, ibadah ke, dakwah kampus ke, dakwah family ke...ce cite, ce cite. Mana la tau nanti kalau Abu Dzar hantar kat editor kena tolak pulak sebab tak de yang berminat nak baca.

Abu Dzar tunggu respon ye!

2 comments:

analytical_blue Sunday, 08 May, 2011  

Salam.

Alhamdulillah.. Jazakallah bantu promote SINERGI.

Terus saja berkarya akhi. Hantar saja artikel mengenai apa2 pun. InsyaAllah, selagi mana bermanfaat buat umat ini.. insyaAllah kami akan pilih dan siarkan.

Go akhi.. jangan risau ditolak oleh editor. Tapi, risaulah jika ianya ditolak Allah di akhirat kelak.

So.. just go on ya akhi. Kami sedia menerima. InsyaAllah..

regards,
EDITOR SINERGI.

Abu Dzar Al-Ghifari Monday, 09 May, 2011  

syukran atas kata-kata semangat dari pihak editor SINERGI ukhti analytical_blue. Lepas ni baru la Abu Dzar dapat menulis dengan senang hati.

Paling suka part ni "jangan risau ditolak oleh editor. Tapi, risaulah jika ianya ditolak Allah di akhirat kelak".

Dengan ini Abu Dzar juga ingin mengajak pembaca SINERGI untuk salma-sama menyumbangkan artikel yang bermanfaat untuk bacaan umat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

bebas diulang cetak. Powered by Blogger.

About This Blog

blog ini adalah hasil cetusan pendapat dan titipan ikhlas seorang insan kerdil di celah umat

sebarang pertanyaan boleh di emailkan ke ismiabudzar[at]gmail[dot]com

Flag Counter

free counters

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP